Rabu, 14 Disember 2011

Salam Ukhuwah

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Allah swt kerana terbina satu lagi blog saya dalam tempoh 2 bulan ini selepas penerbitan blog berasaskan muat turun filem dan drama terkini serta penerbitan blog pusat sehenti perniagaan milik saya.

Terlebih dahulu, tidak terlambat untuk saya ucapkan selamat bercuti kepada para guru dan pelajar - pelajar tidak kira dari sekolah rendah mahupun sekolah menengah serta selamat bercuti panjang kepada calon spm dan stpm 2011 selepas bertungkus lumus selama 1 tahun untuk mendapatkan keputusan yang membangga keluarga masing2 di samping menguatkan semangat untuk pergi ke tahap pendidikan yang lebih tinggi.

Penerbitan blog ini sebenarnya adalah untuk membantu semua pelajar sekolah khususnya pelajar yang bakal menduduki peperiksaan penting pada tahun hadapan seperti, UPSR, PMR, SPM & STPM bagi tahun 2012 dan tahun berikutnya. Di samping itu, saya juga memohon jasa baik pengunjung2 yang bergelar guru, agar memberi serta menyumbangkan serba sedikit ilmu yang ada untuk dikongsikan bersama para pelajar agar anak bangsa kita terus maju di dalam pelajaran. Malah sedikit sebanyak kita membawa amal yang baik di akhirat kelak kerana berjuang membantu anak bangsa.

Akhir kalam, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pengunjung yang melayari laman blog yang tak seberapa ini. Insya Allah semua yang terlibat dalam penerbitan blog ini akan mendapat redha allah kerana mengembangkan ilmu Allah kepada ummat yang lain,

Jazakallahu khairan katsiraan....

Penerbit Education One Stop Centre

Tiada ulasan:

Catat Ulasan